DE RIJSTTAFEL

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 7468 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Rijsttafel. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 21:36 Het eten was weer lekker. Wel 45 minuten te vroeg bezorgd maar gelukkig waren we net thuis.
23 jun 2026 om 11:37 Prima! Tevreden disgenoten. Bezorging: Het pakket lag op z'n kant, dus er was saus gelekt.
21 jun 2026 om 16:01 Bij aankomst was bijna alle pindasaus uit het bakje gelekt omdat alles Scheef was vervoerd. De bovenkanten van de verpakking zaten aan de zijkant van de draagtas. Ongelofelijk. Toen ik het liet zien aan de bezorger reageerde hij zogenaamd verbaasd.
20 jun 2026 om 0:36 Gewoon niet doen!
17 jun 2026 om 19:48 Alles was niet lekker.
17 jun 2026 om 0:39 Zoals gewend, prima maaltijd, perfect op tijd!!
16 jun 2026 om 20:38 Het was weer lekker, maar dit keer niet zo warm. En ik vraag me af waarom het bedrag dat ik betaalde hoger was dan wat op de rekening staat..?
15 jun 2026 om 19:55 Lekker als altijd
12 jun 2026 om 9:08 Eten was heerlijk
10 jun 2026 om 1:38 het smaakte prima. ik had het alleen iets warmer gewild.
8 jun 2026 om 21:50 Na een uur wachten gebeld het is onderweg heel druk zei de dame,1,5 uur gewacht op het eten dan eindelijk gebracht en is het eten lauw Jammer!
6 jun 2026 om 19:31 Heerlijke garnalen, goed warm en knapperig. Aardige bezorger!